top of page
搜尋

售賣機開鋪較傳統模式開鋪營運的四大好處

已更新:2021年8月2日

自從疫情爆發後,好多商家都深受其害,收入大減。好多店舖係高昂的營運成本下,都紛紛舉手投降。蝦米仔都為各位商家及創業家分享另一個開鋪方法,就係售賣機開鋪啦!!


用售賣機開鋪有以下四大好處:


第一、租金低

作為亞洲樓價數一數二的地區,香港的鋪位租金動輒都數以十萬計,係疫情下收入一減,商家就好容易出現大幅虧損。但係如果租用售賣機既鋪位,租金都只係千位數,部份合作場地甚至提供免費既場地,可以幫商戶將營運成本控制。因此透過自動售賣機開鋪,係一個低成本的開鋪方法。


第二、24小時營業

除非商戶係7仔或者M記,因為成本及效益問題,一般商戶都好難做到24小時營業,令商戶錯失唔少生意。但係如果用售賣機開鋪,就可以24小時營業,可以增加商戶收入的同時,又可以優化商戶服務,吸引深夜的固定客戶群。


第三、無需人員安排

開鋪除左搵鋪位之外,最緊要的當然是請人。請人亦係唔少商戶的煩惱,除左人工支出外,更令商戶煩惱的就是人員的管理。曠工、請假、服務質素差都係唔少員工的問題,面對這些問題很多顧主都無從入手管理。但係用售賣機開鋪,就唔洗煩惱這些問題,仲可以節省人力成本。


第四、推廣品牌

宜家既智能售賣機都有個大螢幕,可以24小時播放廣告,推廣品牌及增加產品知名度。用智能售賣機開戶除左銷售產品之外,更可以推廣自己產品品牌。




有關更多購買或租借售賣機服務,歡迎聯絡我們了解更多。





bottom of page